נאמנות וניהול הון

נאמנות וניהול הון

משרדנו מטפל בלקוחות המקימים נאמנות ומפקידים אותה בידנו כדי שנפעל בנאמנות עבור הנהנים.

במסגרת הנאמנות מופקדים בידינו נכסים מכל הסוגים (נדל"ן, כספים, מניות ועוד), עם הוראות ברורות מצד הלקוח, באשר למטרת הנאמנות, הנהנים ואיך להשתמש בנכסים או בכספים.

משרדנו בונה, עבור הלקוח, מנגנון לניהול הנאמנות על פי בקשת הלקוח, ובהתאם לרצונו והנחיותיו, וההוראות של מנגנון הניהול מעוגנות בהסכם הנאמנות, בכתב ההוראות לנאמן, "ברשימת המשאלות" של יוצר הנאמנות ובמסמכים נוספים, המביאים לידי ביטוי כולם, את רצונו של הלקוח והנחיותיו באשר למטרות הנאמנות וניהולה.

המנגנון הנבנה על ידי משרדנו, מבטיח כי הנאמן יעשה בנכסים או הכספים, בדיוק את הייעוד שהלקוח ביקש להשיג, ואותו תכנן מראש כשהקים את הנאמנות, והפקיד אותה בידינו, ללא יכולת לסטות ממטרות הנאמנות, תוך שמירה על ההון וביצוע פעולות בנאמנות רק לטובת הנאמנות ומטרותיה.

הקמת מנגנון נאמנות מצריך היכרות עם הפרוצדורה הייחודית של הקמת נאמנות, הבנה בסוגי הנאמנויות, ויכולת אסטרטגית לתכנון המנגנון הנכון, שכולל גם תכנון מס ישראלי או בינלאומי, עריכת הסכמים, ופיקוח על הנאמנות. בנוסף ישנה חשיבות לתכנון העלות השוטפת של ניהול הנאמנות כדי להבטיח שמי שיהנה מהכספים הם אותם בני משפחה או גורמים שלהם מבקש המקים לדאוג.

למשרדנו יש את הכלים והיכולות הנדרשים להקמת נאמנויות במבנה השומר על האינטרסים של הלקוחות שלנו, ומומחיות בהקמת מנגנונים שיוציאו לפועל את רצונו של מקים הנאמנות לטובת הנהנים. 

הנאמנות משמשת ככלי מרכזי להעברה בין דורית של נכסים, יחד עם מנגנונים נוספים בתחום – עריכת צוואות, הסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך, ושרותים נוספים שניתן לקבל במשרדנו.

הצהרת נגישות
הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך 9.3.23

הצהרת נגישות ל"שלם-כרם משרד עורכי דין". אנו פועלים רבות על מנת להנגיש את הארגון ואת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלות על מנת לקדם שוויון זכויות ושקיפות כלפי אנשים עם מוגבלות.

מהות אתר אינטרנט נגיש
אתר אינטרנט נגיש, הינו אתר המאפשר לאדם עם מוגבלות, לגלוש באותה רמת יעילות והנאה כגולשים אחרים, תוך שימוש ביכולות המערכת עליה הוא פועל ובאמצעות טכנולוגיות מסייעות לנגישות.

ביצוע התאמות הנגישות באתר האינטרנט
התאמות הנגישות באתר בוצעו בהתאם לסימן ג': שירותי האינטרנט בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013, לתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיותWCAG 2.0 , האתר הונגש לרמה A ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי.
האתר תומך בשימוש בטכנולוגיות מסייעות כגון תוכנות הקראת מסך, בגלישה בעזרת מקלדת על ידי שימוש במקשי ה-Tab וה-Shift+Tab למעבר בין קישורים, מקשי החיצים, מקש ה-Enter לבחירה, מקש ה-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות, לחיצה על H או על מספר למעבר בין כותרות.
האתר נבדק באופן קבוע כדי להבטיח את תחזוקת נגישות האתר.

ישימות מיטבית לנגישות באתר האינטרנט
באתר אינטרנט זה, ניתן לגלוש בצורה מיטבית ונגישה באמצעות הדפדפנים הנפוצים ומומלץ להשתמש בדפדפנים הבאים: Firefox / Opera / Safari / Lyn]/ Edge / Chrome ובתוכנות קוראות מסך NVDA / Jaws/ Voiceover.

הסדרי נגישות בארגון
המקום מונגש לבעלי מוגבלויות והותאם לצרכיהם באמצעות רמפות נגישות. יש גישה ישירה בין החנייה ובין המקום.

דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור:
במידה ומצאתם באתר האינטרנט בעיה בנושא הנגישות או שהנכם זקוקים עזרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר באתר ואנו נטפל בהקדם.

צור קשר:

מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן